پانته آپانته آ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

پانته آ شيريني زندگي

در انتظار ني ني

1391/7/9 0:42
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

ما آرزوي يه دختر ناز و داشتيم و تصميم گرفتيم كه خيلي زود بچه دار شيم.بعد از گذشت هفت ماه پر استرس به دليل اينكه فكر مي كرديم بچه دار نمي شيم بالاخره جواب بيبي چك مثبت شد. خيلي خوشحال شدم و بابايي رو كه خواب بود بيدار كردم اخه خيلي كم رنگ بود ،بابايي گفت بي خودي خوشحال نشو اخه مي دوني هر ماه اينكار و مي كردم ولي منفي بود.تازه اون روز يواشكي رفتم داروخانه و بيبي چك خريدم چون حس مي كردم حالم خوب نيست و خيلي گرسنه ام مي شه.بابايي فبول كرد بريم آزمايشگاه و آزمايش بديم،رفتيم و گفت يك ساعت ديگه بيان جواب بگيريد. اين يك ساعت مثل يك سال گذشت و در آخر جواب مثبت بود ،واي خداي من من دارم مامان مي شم هورااااااااا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
6 مهر 91 15:45
مبارک باشه میدونم الان چه حسی داری چون منم بعداز چند سال بچه دار شدم
مامان شادی
6 مهر 91 22:19
سلام اول پیوستنتون به جمع نی نی وبلاگی ها را تبریک میگم بعد هم مادر شدنتون رو.اما هنوز زوده طعم شیرین مادری را بچشید ایشالا بعد از بدنیا اومدن نی نی نازتون میفهمید چی میگم.
مامان شادی
6 مهر 91 22:23
دوست جونم توی قسمت ارسال مطلب گزینه نظرات بعد از تایید نمایش داده شوند را فعال کن اخه بعضی ها نظرات ناجور و بد میگذارند.